Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

 

Interesantów w Centrum Ratownictwa przyjmuje się w dniach i godzinach pracy administracji: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.

Do wspólnych zadań działów Centrum Ratownictwa należy min., rozpatrywanie skarg kierowanych do Dyrektora, badanie ich zasadności, analizowanie
źródeł i przyczyn ich powstania, podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe załatwienie skarg, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień oraz
opracowywanie niezbędnych informacji o załatwieniu skarg i wniosków.

Organizacja załatwiania skarg i wniosków oraz obsługi interesantów należy do zadań Działu Organizacyjno-Administracyjnego i Zatrudnienia.
 

Wszelkie sprawy załatwiane są zarówno osobiście w sekretariacie Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu, ul. Mickiewicza 2-4, jak też w formie pisemnej pocztą, lub e-mailem pocztą elektroniczną.