Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
Interesantów w Centrum Ratownictwa przyjmuje się w dniach i godzinach pracy administracji: od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.
Do wspólnych zadań działów Centrum Ratownictwa należy min., rozpatrywanie skarg kierowanych do Dyrektora, badanie ich zasadności, analizowanie
źródeł i przyczyn ich powstania, podejmowanie działań zapewniających należyte i terminowe załatwienie skarg, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień oraz
opracowywanie niezbędnych informacji o załatwieniu skarg i wniosków.
Organizacja załatwiania skarg i wniosków oraz obsługi interesantów należy do zadań Działu Organizacyjno-Administracyjnego i Zatrudnienia.
Wszelkie sprawy załatwiane są zarówno osobiście w sekretariacie Opolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego w Opolu, ul. Mickiewicza 2-4, jak też w formie pisemnej pocztą, lub e-mailem pocztą elektroniczną.